:: Allvampire ::|::A sötétség lényei, rejtélyei::
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Itt az idő...
 
Lények
 
Szerepjátékok
 
Filmek
 
Budapest by Night
Budapest by Night : Beavatottak (Mágusok)

Beavatottak (Mágusok)

Eriol--Fejes Viktor  2005.02.05. 11:27

A gótikus-punk Budapestnek (pár elfelejtett termé¬szethívő vagy totemisztikus kultuszt leszámítva) soha nem voltak komolyabb mágikus hagyományai, a Bea¬vatottak előtt tehát elég érdektelen. Ketten azért a kö¬rülmények kényszerítő ereje folytán mégis idekeveredtek.

Alexander Neustein

Hagyomány: Virtuális Adeptusok
Természet
: Alkotó
Viselkedés
: Tréfacsináló

Tulajdonságok

Fizikai: Erő 2, Ügyesség 3, Állóképesség 2
Szociális
: Karizma 2, Manipuláció 3, Megjelenés 3
Mentális
: Észlelés 4, Intelligencia 5, Érzék 2

Képzettségek: Kitérés 2, Rászedés 2, Vezetés 2, Nyomozás 4, Nyelvismeret 3, Kozmológia 1, Elektronika 4, Számítógép 5, Okkultizmus 3, Természettudományok 2, Mágustan 1

 Szférák: Kapcsolat (Correspondence) 2, Erők (Forces) 4, Élet (Life) l, Anyag (Matter) 2, Fő Szféra (Prime) 1

Háttér: Rejtőzés (Arcane) 2, Könyvtár (Library, számítógépes) 2
Tehetség
(Areie): 4
Akaraterő
: 6
Kvintesszencia/Paradox
: 3/7

            Alexander előéletében igazi számítógépvagány volt, az ezredvégi elektronikus generáció ígéretes gyermeke. Mint nagynevű cracker és szabadúszó programozó már korán befutott, míg aztán rohamosan fejlődő tehetségére fel nem figyelt az egyik szoftvergyártó nagyvállalat, és fel nem vette kötelékébe. A társaságnál gyorsan berendezkedett, jövedelmező kapcsolatokat épített ki, egyszóval szép jövő várt rá. Ekkor azonban mentora, akiben addig csak számítógépszakma nagy öregjét látta, elérkezettnek vélte a pillanatot, és beavatta az ifjút a világ valódi természetébe. Alexandernak először nem kis erőfeszítésébe (egy kicsit még a józan eszébe is) került a másik világkép elfogadása, később viszont annál inkább lelkesítették az új lehetőségek. Itt is nagyon gyorsan tanult (fél év alatt érte el pl. az Erők Szférájának adeptusi szintjét), tudását maximális hatékonysággal használta; nemsokára már úgy tartották számon, mint a Technokrácia elleni harc egyik fő helyi bajnokát. A sikerekkel kicsit megváltozott, kezdett laza sztárallűröket felvenni, általában a "nekem minden sikerül, mert én vagyok a jobb" stílus jegyében kezdett élni. A nagy lazaságon hamarosan rajtavesztett: egy elléháskodott akcióban összes mágustársának halálát okozta; ő maga hajszál híján úszta csak meg. Menekülnie kellett.

            Több hónapos bolyongás után végül Budapesten lyukadt ki. Az ismeretlen város jó búvóhelynek bizonyult; Alexander hamarosan munkához is jutott benne a helyi Chemtechnica-székház számítógépének rendszergazdájaként. Képességei persze messze meghaladják a követelményeket, így bőven jut ideje saját tervezeteit fejlesztgetni: ezek egyike minden Virtuális Adeptusok nagy álma; az örök élet elnyerése az emberi tudat Hálózatba való konvertálásával, a másik pedig annak kinyomozása, hogy vajon miféle rejtélyes entitások törölnek ki adatállományokat teljesen megmagyarázhatatlan módon a vállacati számítógépből. Egyszer ugyanis megfigyelhette akció közben Ferenc, a farkasember-igazgató megidézett adatromboló szellemeit, a Mátrixpókokat. Mágusszemével rögtön kiszúrta, hogy nem közönséges vírusról van szó; de a dolog egyébként teljesen tanácstalanul hagyta, és érthetően birizgálja szakmai hiúságát. A nyomozás még nagyon kezdeti stádiumban jár, de ha egyszer eljut a végéig, könnyen leleplezheti Lupus kettős (legalábbis mágikus) természetét, rajta keresztül a Farkasembereket, és talán a Maskarát is.

 Idézet: "Bizonyára hardverhiba."

 

Bertold

Hagyomány: Euthanatos
Természet: Bíráskodó
Viselkedés: Próféta

Tulajdonságok

Fizikai: Erő 2, Ügyesség 3, Állóképesség 4
Szociális
: Karizma 3, Manipuláció 3, Megjelenés 1
Mentális
: Észlelés 2, Intelligencia 4, Érzék 5

Képzettségek: Éberség 4, Kézitusa 2, Megfélemlítés 2, Alvilág 1, Meditáció 3, Közelharc 3, Lopakodás 4, Nyomozás 2, Kozmológia 3, Nyelvismeret 3, Kultúrák 3, Gyógyítás 4, Okkultizmus (reinkarnációs ciklusok) 4, Természettudományok 1

Szférák: Entrópia (Entropy) 4, Kapcsolat (Correspondence) 2, Anyag (Mutter) 2, Idő (Time) 2, Tudat (Mind) 3, Lélek (Spirit) 3, Élet (Life) 3

Háttér: Rejtőzős (Arcane) 4, Elrendeltetés (Destiny) 2, Álom (Dream) 2
Tehetség
(Arete): 4
Akaraterő
: 8
Kvintesszencia
/Paradox: 6/2

            Mint minden vérbeli Euthanatos, Bertold is félelmetes, végzetteljes légkört árasztó figura. Szenvedélye a halál; kifogyhatatlan érdeklődéssel kutatja a léleknek testből testbe tett borzadályos, transzcendens utazásainak, a reinkarnációnak és az örök bomlás titkait. Az enyészet technikája, lefolyása, és nem az okozása érdekli; ezek tanulmányozásához pedig közel-távol nem találhatna jobb helyet a modern Budapest rothadó negyedeinél. Sok bonyolult elmélete van a reinkarnációs ciklusokról, arról, hogy milyen léleknek milyen testen illendő újjászületnie halála után. Igazságukat szívesen próbára tenné kísérletekkel is, de mivel a korlátolt halandók nemigen tolonganak önkéntesen az ilyen élményekért, Bertold gyakran önkiszolgálásra kényszerül. Foglalkozik a Káinitákkal is, minthogy ők testesítik meg legjobban az élet és halál ellentmondását, de kíváncsiságának igazi tárgyai a valójában két világ közt ragadt, tragikus, tisztán lélek-lények, az Árnyékvilág Lidércei. Az ótemetőben állítólag már sikerült bizonytalan kapcsolatot létesítenie velük.

            A kívülálló számára Bertold magabiztos, szinte prófétikus erejű személynek tűnhet, de az igazság az, hogy mindentudó magatartásával csak saját mélységes halálfélelmét igyekszik elnyomni. Külsőre megfelel az Euthanatos-átlagnak: falfehér arc, karikás szemek, fekete ballonkabát. Ez alatt hordja hangtompítós pisztolyát, csúnya késeit, méregkészletét, valamint mágikus felszerelését; egy csörgőt, viaszbábokat, Fűket és egy Léleklátó Szemüveget (SpiritGoggles). Leggyakrabban sötét, gótikus diszkókban, kábítószerbarlangokban fordul meg, mivel egy-egy magányos merevnarkós eltűnése az efféle helyeken tűnik fel a legkevésbé.

Idézet: "Ne ugrálj, szegény halandó... Úgysem éltél volna örökké."

 
Zene
 
Naptár
2025. Március
HKSCPSV
24
25
26
27
28
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Linkek
 
Számláló
Indulás: 2005-01-15
 
Rejtélyek
 

Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!